Friday, February 12, 2010

i'm soo tired

omg! today i'm so tired!!!
there's a lot of things happen today
kat skola td jmpe my crush...and he smiled at me :))
omg~ *melting*
p2 jmpe amir..dye sombong doe skrg
aku rndu amir yang dlu

btw, i think i have to wear a spec
taley tgk jauh kot..
hmmm...bapak sadis :(
tp nak g check mate dlu la...

4 this chinese new year holiday
there's a lot of hw i've got
math, sn, sej, geo andd lotsss mooree!!!
pning sangat!!!

then..time to go home!!
b4 blk uma pegi uma tati dlu..she's my bestfren
n wat math kat uma dye
p2 tdo kejap

tik tok tik tok..da pkul 3 lbey
tggu my dad amek kat uma tati
p2 baru blk uma
mndi..solat sume..btw today pns gle!!!
sooo hott!!

my mom blk awl gle..coz rye cine
i x mkn dr td lg..soo starving!!!
thank god my super mommy bwk blik pizza huut!!
yumm yumm! knyang gle kot...
then, bru on9

so, i think dat's all 4 today..
peace yaww home dawg!! :D


No comments:

Post a Comment