Thursday, September 5, 2013

The DEV Peeps :D

Hello Bloggers! So, it has been 3 months I've stayed in Johor Bahru. Yea it's quite fun. Johor ni takde beza mana pun dengan KL. But seriously Im feeling homesick right now. I wanna go home. I wanna see my mum, my dad and my siblings. I miss them so much. Hm hope cuti sempena Hari Malaysia nt I dapat balik Bangi...

Anyway, malas nak bersedih sedih lagi. So, uolls must wondering what's the meaning of DEV right? It stands for Diploma in Event Management. Im taking this course. Honestly, I did not regret for making decision to take this course at Politeknik Ibrahim Sultan. It's a fun course actually. First of all, I wanna talk about the peeps in DEV. At first of course la ada sesi suai kenal dalam kelas kan. Yes we got to know each other by name, where we are staying and course ni pilihan ke berapa, bla bla bla.

Long story goes short, hehe after a few months kenal dengan dorang, we've been a one big family. Event Managemant's student is fcking awesome! Serious tak menyesal kenal dengan dorg. Mula mula budak budak kelas ktorg ni hidup berpuak puak taw. Maklumla tak rapat and ada gang masing masing kan. Then one day time ada kawad kaki, we've come to an agreement that ktorg taknak la berpuak puak lagi kan. Meaning kawan dengan semua org la. Tak best la kalau ada yg rapat and ada yang tak kan. So ptg tu after kawad, weolls become so much closer. Amik gambar sama sama, gelak gelak macam hape je sampai semua org pandang time tu. WELL, WE'RE AWESOME LIDDAT YAWW haha. Nak buat cane. DEV mmg rare haha. Then start pada hari tu la ktorg dah tak berpuak puak lagi. Pape yg tak puas hati cakap je. FYI, kelas ktorg ada 40 orang. Cool right? Haha and kelas ktorg je yg tak dibahagikan kepada dua kelas. Mcm budak Tourism and Hotel Catering, kelas dorg kena pecah. Kelas ktorg je tak berpecah hehe. Hope next sem ktorg akan kekal bersama dalam satu kelas lagi :)

So here are some sneak peek of DEV1. Seriously I love them so much! 






Well I dont have much photos of DEV1, ni pun amik dekat my fren punya fb hehe. Sory amik tak bgtau. Thanks syaa and era :)

And of course weolls ada montage jgak okay. Awesome right? Hehe here's the link for the montage that one of my friend buatkan. Enjoy! :D


Sorry if video tu tak clear sangat


1 comment: